Hofkerk

Programma Kerkennacht Delft

zaterdag 23 juni 2012

Hofkerk,

(protestantse wijkgemeente Hof van Delft)

Cort van der Lindenstraat 1 2613 WP Delft

www.hofkerk-delft.nl

18.00u. – 19.00u. Open maaltijd

19.00u. -19.30 u. Open oefenavond met de muziekgroep

Tijdens de zondagse viering in de Hofkerk speelt de muziekgroep . Vanavond is er een open oefenavond waarin je mag meedoen, meezingen of een instrument kan uitproberen

Neem ook je eigen liederen en instrument mee!

19.45 – 20.15 u. Première Film

Dé V King & Betsy B.

Een reconstructie van een verboden liefde

De tieners van de Hofkerk de Hoffie Toffies hebben het Bijbelverhaal van David en Batsheba vertaald naar deze tijd.

De grote koning David heeft alles wat ‘ie maar kan krijgen. Maar dan ziet hij een bloedmooie vrouw. Hij wil haar. Alleen: zij is al getrouwd. David wil haar en hij gaat daarvoor over lijken.

De Hoffie Toffies brengen dit verhaal nu! Als Yuri omkomt bij een aanrijding, wil misdaad verslaggeefster Nathalie R de Vries hier meer van weten. Is het een ongeluk, of gaat het hier om moord…

Rond 20.00u. worden de acteurs op de rode loper verwacht.

20.30u Open koffietafel

In de kerk zijn er verschillende presentatie van groepen die actief zijn in de kerk o.a. Amnesty en de wereldwinkel, liturgisch bloemschikken, open koffieochtend, Harnaschpolder, voedselbank, Geschiedenis kerkgebouw, Bach Cantate Vespers, Kerstmusical (film en foto’s) Tienerdienst, Sirkelslag, Skate off, gesprekskringen: Groeien in Geloof, Leerhuis, Marcuskring, jongerengesprekskring; bazar , Taize, Bijbelquiz.

Ook is mogelijk om mee te doen met de spellen van de soos: sjoelen en rummikub

Voor kinderen is er puzzeltocht in de kerk.

Kunsttentoonstelling

In de week voor Pasen was er in de Hofkerk de kunsttentoonstelling Kruispunten met kunstwerken geïnspireerd op de kruisweg van Jezus. Nu is er een kleine herhaling in het thema van de kerkennacht “Het licht schijnt in de duisternis”

20.45 – 21.15 Open oefenavond met de muziekgroep

21.30u 2de voorstelling Film