Immanuëlkerk

Delft

www.gkvdelft.nl

18:00 – 18:30: Inloop

De kerk zal vanaf 18:00 uur open zijn en er zal koffie en thee klaar staan.

18:30 – 20:00:Open maaltijd

We zullen starten met een ‘open maaltijd’ Iedereen is hierbij welkom maar er zal wel een accent liggen op de buitenlandse studenten omdat deze avond gecombineerd zal zijn het met het maandelijkse ‘IFES’ samenzijn. (IFES is een organisatie van studenten die zich richt op de buitenlandse studenten in Delft, zie http://www.ifesdelft.nl/)

20:00 – 20:30: Open rondleiding door de kerk.

De Immanuel kerk staat op de monumentenlijst en heeft heel wat bijzonderheden (het ‘Leeflang’ orgel, de glas in loodramen, de bijzondere avondmaalstafel, e.d.). Aan de hand van een flyer kunt u de kerk ontdekken en er zullen mensen aanwezig zijn die u uitleg kunnen geven over het gebouw en over het gebruik.

20:30 – 21:15: College tour met als gast Ds Simon van der Lugt.

De gast in deze ‘eenmalige’ collegetour zal zijn onze eigen predikant Ds Simon van der Lugt. Alles wat u al eens wilde vragen is mogelijk in dit bijzondere vraaggesprek. Vanwege zijn kennis op het gebied van het Hindoeïsme zal dit zeker één van de onderwerpen van gesprek zijn.

21:15 – 22:00: Optreden van de VGSD band

De gereformeerde studentenvereniging VGSD heeft een eigen band en zij zullen wat van hun repertoire ten gehore brengen.

22:00 – eind: Drankjes en hapjes / open rondleiding

Vanaf 22:00 zal de avond overgaan in een ongedwongen sfeer met de mogelijkheid om wat te drinken, wat te eten, te praten met mensen uit de kerk, e.d.

Doorlopend:

• Koffie/thee/fris
  • Informatie over de voedselbank die zijn onderkomen heeft in de Immanuelkerk
  • Presentatie over de gkv (aan de hand van fotos e.d.)
  • Gelegenheid om gemeenteleden vragen te stellen over onze kerk en gemeente
  • Open rondleiding door de kerk
  • Muziek (piano) in de kerk