25 november | Jubileumconcert ‘Met Hart en Stem’ | Vierhovenkerk

In augustus dit jaar was het 60 jaar geleden dat het fundament gelegd werd van de zangvereniging “Met Hart en Stem”: op de hoek van de Schoolstraat en de Oude Delft, leunend op een fietsstuur, werden de plannen gesmeed. Op 30 augustus 1963 was de oprichting een feit. 29 leden is de vereniging dan groot. In de statuten wordt o.a. vastgelegd dat het koor “zal zingen tot Gods eer!” Op 23 april 1964 krijgt het tot dan toe naamloze koor de huidige naam “Met Hart en Stem”.

Op zaterdag 25 november om 20:00 uur vindt het jubileumconcert plaats in de Vierhovenkerk in Delft (Obrechtstraat 50). Het concert is opgebouwd met muziekstukken die ingestudeerd zijn in de tijdvakken waarin onze dirigenten (8) het koor in de afgelopen 60 jaar hebben begeleid. Het concert draagt dus het karakter van overzichtsconcert.

U bent van harte welkom. De toegang is gratis!