Uitdeelpunt Voedselbank in Vierhovenkerk

Op korte termijn wordt de Vierhovenkerk, naast de Immanuëlkerk, de Adelbertkerk en de Hofkerk uitdeelpunt voor de voedselbank. Het aantal cliënten bij de voedselbank neemt zodanig toe, dat een vierde uitdeelpunt nodig is. Voor de cliënten uit de Buitenhof is de Vierhovenkerk goed bereikbaar.
De wijkkerkenraad wil hier graag aan meewerken, omdat dit aansluit bij haar mission statement: “Inspiratie handen en voeten geven”.
De Vierhovenkerk wil een gastvrije plek zijn voor de buurt. Daarom worden er niet alleen voedselpakketten uitgedeeld, maar is er gelegenheid om een kopje koffie of thee te drinken en een praatje met elkaar te maken. De voedselbank zorgt zelf voor medewerkers voor het uitdelen van de pakketten. Het koffieschenken nemen de medewerkers van de Vierhovenkerk voor hun rekening.
Daarom de volgende oproep: “Wie vindt het leuk om donderdagmiddag van 15-17 uur te helpen met koffieschenken, minimaal 1 maal per 4 weken”.
Graag melden bij Henny Melis 015-2618796 of h.melis@zonnet.nl