Opening nieuw kerkgebouw “het Boek” in Delft

De Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft is verhuisd naar het nieuwe kerkgebouw “het Boek”.

Wij nodigen u hartelijk uit voor de officiële openingsbijeenkomst die plaatsvindt op Deo Volente zaterdag 15 maart om 15.30 uur aan de Sandinoweg 151 in de wijk Tanthof te Delft. Vanaf 11.00 uur is ‘het Boek’ open. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in het nieuwe gebouw en kennis te maken met onze gemeente. De dag sluiten wij af met muziek en zang en als onze gast kunt u hier ook aan deelnemen.

Programma opening kerkgebouw “het Boek” op 15 maart 2014

Openingshandeling & Open Huis 11.00 uur
Openingsbijeenkomst voor genodigden, gasten en gemeenteleden 15.30 uur
Receptie 16.30 uur
Soep & broodjes 18.00 uur
Muzikale afsluiting & samenzang 19.30 uur
Koffie/thee – drankje – hapje 20.30 uur

Graag ontvangen wij van u bericht met hoeveel personen u aanwezig hoopt te zijn tijdens de openingsbijeenkomst. Als u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om soep en een broodje mee te eten, dan kunt u dat ook aangeven.

U kunt zich opgeven via: elsje.kadijk@ziggo.nl /(015) 25 65 015 / 06 2478 3066. Voor overige vragen kunt u ook bij haar terecht.

Wij zien uit naar uw komst!

Een hartelijke groet,

de kerkenraad van de Christelijke Gereformeerde Kerk te Delft