Logo radio ‘Kerk in Delft’

De komende tijd worden affiches verspreid onder kerken en kerkelijke instellingen om de aandacht te vestigen op het nieuwe radioprogramma ‘Kerk in Delft’ dat gemaakt wordt door de Delftse kerken gezamenlijk. Voor zover bekend is het uniek dat zoveel kerken in een stad samen een actueel kerkelijk radio-programma maken.

De schitterende affiches zijn ontworpen door Johan G. Willems, die in 2012 ook het affiche en logo ontwierp voor de eerste Delftse Kerkennacht.

Het onderstaande logo mag zonder aparte toestemming overgenomen worden voor het gebruik op kerkelijke websites, in kerkbladen en nieuwsbrieven en andere publicaties.

RvK_RadioLogo_V1w

Elke zaterdag live radio-uitzending door de gezamenlijke Delftse kerken. Voor actuele programmering: zie www.raadvankerkendelft.nl .