Stichting Kerkconcerten Delft | Nieuwe opname | 27 maart

Op zaterdag 27 maart is een nieuwe opname in première gegaan op het YouTube kanaal van de Stichting Kerkconcerten Delft.

De talentvolle fluitist Federico Altare was bereid de prachtige Fantasia No.1 in A major (TWV 40:2) uit de 12 fantasieën voor fluit solo van Georg Philipp Telemann (1681-1767) op te nemen in de Oude Kerk. Deze relatief korte fluitsolo is van ongekende schoonheid en klinkt prachtig in de monumentale Oude Kerk.

Een bezoek aan een live concert zit er helaas nog niet in, maar alle opnames op het YouTube kanaal vormen samen echter een diverse concertprogrammering! Mocht u de andere opnames nog niet, of slechts ten dele, gezien hebben dan is het zeer de moeite waard de overige opnames te bekijken en te beluisteren.

Meer info ook op www.kerkconcertendelft.nl