Startbijeenkomst restauratie Nieuwe Kerk

De komende weken worden de voorbereidingen zichtbaar voor de grote restauratie van de Nieuwe Kerk. Steigers worden geplaatst, bouwketen neergezet en alles wat er verder bij zo’n groot project nodig is. U wordt hartelijk uitgenodigd voor het bijwonen van de bijeenkomst waarbij het officiële startsein wordt gegeven voor de restauratie, op woensdag 8 mei a.s.
De scriba van de Protestantse Kerk in Nederland, dr. Arjan Plaisier en ir. Sander Bersee (directeur Erfgoed bij het Ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap) spreken over het thema ‘Geloven in cultureel erfgoed’ en zullen vervolgens samen het startsein geven voor de restauratie.
De bijeenkomst start om 9.30 uur in de Nieuwe Kerk. De deuren zijn vanaf 9.00 uur open.
Wilt u voor 1 mei a.s. aangeven of u aanwezig wilt zijn? U kunt zich via e-mail aanmelden bij het Kerkelijk Bureau: info@hervormdegemeente-delft.nl