22 september | Bach-herdenking | Nieuwe Kerk

Op vrijdag 22 september organiseren wij ons laatste orgelconcert van dit kalenderjaar. Dit concert betreft de jaarlijkse Bach-herdenking in de Nieuwe Kerk die al sinds Jan J. van den Berg organist was van de Nieuwe Kerk plaats vindt. Concertgever dit jaar: Sander van den Houten, organist in de beroemde Evangelisch Lutherse Kerk te den Haag.
Voor het programma verwijzen wij u graag naar onze website www.kerkconcertendelft.nl.
Praktisch: aanvang is om 20:00 en de kassa opent om 19:30. Entreekaarten zijn bij de ingang verkrijgbaar à 10,- p.p. (t/m 16 jaar gratis) incl. programmaboekje en consumptie. Voorverkoop en vooraf reserveren voor dit concert is niet van toepassing. Vanzelfsprekend hopen wij velen van u te treffen op dit orgelconcert!