Nieuwsbrieven voor Oekraïense vluchtelingen – 1 t/m 4

Sinds enkele weken verspreidt Delft voor Elkaar wekelijks een nieuwsbrief onder Oekraïense vluchtelingen die in Delft verblijven. U kunt deze zelf ook afgeven of doorsturen aan geïnteresseerden. Mocht u email-adressen hebben van personen die de nieuwsbrief voortaan ook willen ontvangen, geef dat dan door aan administratie@delftvoorelkaar.nl Dan wordt de nieuwsbrief rechtstreeks aan dat adres doorgestuurd.

Hieronder vindt u de nieuwsbrieven 1 t/m 3, in zowel het Nederlands als het Oekraïens.

Nieuwsbrief 1 – NL Nieuwsbrief 1 – Oekraiens Nieuwsbrief 2 – NL Nieuwsbrief 2 – Oekraiens Nieuwsbrief 3 – NL Nieuwsbrief 3 – Oekraiens

Op 13 mei verscheen nieuwsbrief 4: nieuwsbrief 4 – NL Nieuwsbrief 4 – Oekraiens

Bij deze nieuwsbrief zaten ook overzichten van ontmoetingsplekken en activiteiten die door de kerkgenootschappen in Delft worden aangeboden:

Overzicht Delftse kerken_en ontmoeting_v3_NL Overzicht Delftse kerken ukr-v4 (2) Overzicht Delftse kerken ukr 2-v4 (2)