Emeritaat ds. Leen den Breejen

Zoals u allen weet, zal de wijkpredikant ds. L. den Breejen van de wijkgemeente Binnenstad-Vrijenban op 2 juni aanstaande met emeritaat gaan. De kerkenraad wil u in de gelegenheid stellen om hem en zijn vrouw persoonlijk te bedanken en nodigt u uit voor een afscheidsavond op vrijdag 31 mei aanstaande in de Bethlehemkerk. Vanaf 19.00 uur is jong en oud van harte welkom en om 19.30 begint het officiële programma dat tot ca. 22.00 u zal duren.

Wie een schriftelijke wens of dankwoord aan de dominee wil meegeven kan deze op de avond zelf bij de organisatie inleveren. Mocht u op een andere manier aan de avond willen bijdragen, wilt u dan voor 27 mei contact opnemen met de organisatie? Indien u vervoer nodig heeft om deze avond bij te kunnen wonen, neemt u dan contact op met Frans Vermeulen, 015 – 2141597. We verheugen ons op een feestelijke avond, waarop we – vanuit de diversiteit van onze gemeente – onze waarde-ring willen laten blijken voor de vertrekkende predikant en zijn vrouw.

Informatie en organisatie: Kees en Laurien Willemse – 015 -2122026; willemse123@planet.nl