Radio ‘Kerk in Delft’

Elke zaterdag – behalve in de maanden juli en augustus – is er van 12 tot 13 uur een live uitzending op Omroep Delft onder de naam ‘Kerk in Delft’. Een programma dat wordt gemaakt onder auspiciën van de Raad van Kerken Delft. Het programma, dat op zondag om 20:00 uur wordt herhaald, bevat elke week de kerkagenda met de kerkelijke activiteiten van de komende week. Verder worden actuele zaken belicht en besproken met een of meer studiogasten. Uiteraard is er ook veel ruimte voor muziek.

De gesproken tekst van de uitzendingen is hieronder te vinden, in de vorm van MP3-bestanden. Klik op de uitzending van uw keuze in de linker kolom. Om de MP3-bestanden te beluisteren is een programma nodig, een podcatcher, die vaak ook is ingebouwd in uw mediaspeler.

Vragen, opmerkingen of suggesties kunt u mailen naar kerkindelftradio@gmail.com.

Vervolgpagina’s