4e Hugo de Grootlezing in boekvorm verschenen

Op 6 juni 2019 hield Paul Scheffer de 4e Hugo de Grootlezing in de Nieuwe Kerk. Zijn lezing, getiteld Vrijheidszin en verdraagzaamheid, is nu verschenen in boekvorm. Hierin zijn ook de inleiding van burgemeester Marja van Bijsterveldt en een samenvatting van de kringgesprekken na afloop gebundeld. Het boekje is verluchtigd met een aantal fraaie foto’s die tijdens de bijeenkomst zijn gemaakt.
U kunt dit boekje bestellen bij de secretaris van de Raad van Kerken door een email te sturen, met opgave van uw naam en adres, aan kerkendelft@outlook.com De prijs is 5 euro, inclusief verzending. Het rekeningnummer staat in de bevestigingsmail die u ontvangt.

Dit is een gezamenlijke uitgave van de Raad van Kerken Delft, Platform Delftse Bruggen, TOPdelft en de Gemeente Delft.