Update verhuizing Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft

Verhuizing Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft van Nieuwe Langendijk 32 naar Sandinoweg 151 eind december 2013.
In het nieuwe kerkgebouw van de Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft worden de laatste bouwwerkzaamheden uitgevoerd. Het pand aan de Sandinoweg 151 is inmiddels opgeleverd. De inrichting en verdere afwerking nemen nog wel enkele weken in beslag in de maand januari van 2014. De verhuizing van de inboedel vanuit de Nieuwe Langendijk vindt plaats in de laatste week van december 2013. Net als eerder het verenigingsgebouw Conventum aan de Van der Mastenstraat 11, verwisselt eind december 2013 ook het kerkgebouw aan de Nieuwe Langendijk 32 van eigenaar.

Kerkdiensten Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft per 29 december 2013 aan Sandinoweg 151
Met ingang van zondag 29 december 2013 worden de kerkdiensten van de Christelijke Gereformeerde Kerk van Delft gehouden in het nieuwe kerkgebouw aan de Sandinoweg 151 te Delft, in de wijk Tanthof-West. Hoewel de laatste hand aan de afwerking van het gebouw nog gelegd wordt, zullen de kerkdiensten al wel plaatsvinden. Gaandeweg zullen ook activiteiten door de week opgestart worden.

De opening van het nieuwe kerkgebouw aan Sandinoweg 151 zal in de loop van februari 2014 gaan plaatsvinden.
Nadere berichtgeving hierover volgt.