‘Ik kan ook thuis eten, maar het is veel gezelliger om samen te eten’, vertelt Arie. En hij is niet de enige. ‘Het smaakt zoveel lekkerder, als je warm wordt ontvangen, en er aandacht voor je is’, zegt diaconaal predikant Fred van Helden. ‘Dan maakt het niet uit of je een 3-gangen diner krijgt of een boterham met kaas.’
Elke dag van de week kun je wel ergens aanschuiven. Soms gratis, soms tegen een kleine vergoeding. In dit overzicht vind je alle adressen!
Schuif aan en eet gezellig mee!