7 januari | CityKerk met Nieuwjaarslunch | Nieuwe Kerk

Op zondag 7 januari luiden we het nieuwe jaar in met een CityKerkDienst in de Nieuwe Kerk, met daarbij een nieuwjaarslunch.

In de dienst staan we stil bij het thema weerbaarheid. Hoe blijf ik staande? Bij alles wat er op ons afkomt via de media en via het nieuws. Bij alles wat er kan spelen in ons persoonlijk leven en in verhouding tot anderen. Hoe kun je een mens zijn die tegen een stootje kan?

De CityKerkDienst is een maandelijkse toegankelijke viering in het hart van Delft met ruimte voor ontmoeting en gesprek, met oog voor elkaar, met een bijbellezing en een overdenking en mooie liederen. De dienst op 7 januari begint om 14.45 uur (inloop 14.30 u) en wordt geleid door stadspredikant René Strengholt. Van harte welkom!