6 oktober | CityKerkDienst | Nieuwe Kerk

‘Voor wie tel ik mee?’

Op de zondag direct na de Week tegen Eenzaamheid (in Delft ‘De Week van de Ontmoeting) is het thema van de CityKerkDienst van oktober ‘Voor wie tel ik mee?’ Een vraag die kan knagen als je je eenzaam voelt. Wie ziet of hoort mij echt? We lezen daarbij een verhaal uit de Bijbel over Hagar die als slaafgemaakte niet mee lijkt te tellen, maar tijdens haar vlucht door God wordt gezien. De ontmoeting met God geeft haar weer perspectief op leven onder de mensen. Haar situatie is niet makkelijk, maar ze staat er niet alleen voor.

De CityKerkDienst wordt gehouden in de Nieuwe Kerk en wordt geleid door stadspredikant René Strengholt. Inloop met lunch vanaf 14.30 u, met aansluitend om 14.45 u de dienst.

CityKerkDienst is een maandelijkse open viering in de Nieuwe Kerk. Al meer dan 10 jaar bieden we deze diensten in het hart van Delft met ruimte voor ontmoeting en gesprek, met oog voor elkaar, met een bijbellezing, een overdenking en mooie liederen. De CityKerkDienst is een activiteit van CityKerk Delft, onderdeel van de Protestantse Gemeente Delft.