5 september | Orgelconcert | Maria van Jessekerk

Op zondag 5 september a.s. om 15.00 uur valt er weer van orgelmuziek te genieten op het Frans romantisch getinte orgel van de Maria van Jessekerk te Delft.

Op deze zondagmiddag komt de vaste organist van de St Josephkerk te Haarlem, Erik Jan Eradus, een concert verzorgen. Hij zal een Frans programma ten gehore brengen met composities van o.a. Alexis Chauvet, Charles Tournemire en Jean Langlais. Het is muziek uit de 19de en 20ste eeuw. U waant zich even in een Franse kathedraal…..

De enige restrictie die op dit moment bij dit concert van toepassing is, is dat bezoekers 1,5 meter afstand dienen te houden (familieleden mogen uiteraard wel naast elkaar zitten). Reserveren is niet nodig. De toegangsprijs is 10 euro. Tijdens het concert zijn beelden van de organist te zien op groot beeldscherm.
Het volledige programma vindt u hieronder.