3 en 26 september | Nieuwe Alpha-cursus

Is er meer? Wie is Jezus? Hoe kun je bidden? Dit is een greep uit de thema’s van de bekende Alphacursus die in de komende weken van start gaat in Delft. In een ongedwongen sfeer worden kernthema’s van het christelijk geloof behandeld. Er is volop gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan en vragen te stellen. De eerste avond is een vrijblijvende introductieavond.

Op de Alphacursus maak je in tien weken tijd kennis met het christelijk geloof. Wekelijks kom je als groep bij elkaar.  De bijeenkomst start met een gezamenlijke maaltijd. Na het eten is er een presentatie over een kernthema van christelijk geloof. Daarna praat je in kleine groepjes door. De Alpha-cursus biedt ruimte om elkaar te leren kennen en van elkaar te leren. De cursus is gratis. Een overzicht van de cursussen is te vinden op www.alphacursus.nl, waar je kunt zoeken op ‘Delft’.

Er starten in de komende weken op twee locaties een Alphacursus in Delft.
Op dinsdagavond 3 september om 18.45 uur in de Immanuëlkerk (Nederlandse Gereformeerde Kerk), Schoemakerstraat 1, info: alpha@immanuelkerkdelft.nl.
Op donderdag 26 september om 18.30 uur in de Sacramentskerk (‘Vredeskerk”, Rooms Katholieke parochie), Nassaulaan 2, info: alpha.rkdelft@gmail.com.