29 september | Vesper | Lutherse Kerk

Dag vlinders – een bijzondere vespers aan het eind van de zomer

Op zondagmiddag 29 september wordt er een vesper gehouden in de Lutherse kerk aan het Noordeinde 4, onder verantwoordelijkheid van de Protestantse wijkgemeente HI4. Anders dan gewoonlijk zal er deze keer een thema zijn: de vlinders die we gezien hebben deze zomer, of juist gemist. ‘Als nieuw’ komt de volwassen vlinder uit de pop, met prachtige vleugels, om wat door deze wereld te fladderen. In onze tijd worden in gidsen alle details beschreven van de verschillende soorten. Uit voorzorg?

Voor het avondgebed volgen wij de orde zoals aangegeven in het nieuwe liedboek op bladzijde 479v. (lied 190a). Ds. Taco Smit is voorganger, het orgel wordt bespeeld door Willemijn Roodbergen. Aanvang 16.00 uur.

Allen welkom.