23 september | Hugo de Grootlezing | Nieuwe Kerk

Op donderdag 23 september vindt de 5e Hugo de Grootlezing plaats, een Delfts event onder auspicien van de Raad van Kerken Delft, TOPdelft, Platform Delftse Bruggen en de gemeente Delft.

De lezing wordt gehouden door Marli Huijer, emeritus hoogleraar Publieksfilosofie en voormalig Denker des Vaderlands.
Zij constateert: Delft wil een “verbonden stad” zijn. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. De inspanningen zullen gericht moeten zijn op het verbeteren van de condities die verbinding mogelijk maken. Hoe doe je dat?

De toegang tot de lezing is gratis. In verband met de coronamaatregelen houden we 1,5 meter afstand en is het aantal deelnemers beperkt.
U dient zich vooraf aan te melden via aanmelding-hugodegroot@delft.nl

De lezing begint om 20.00 uur, met een inleiding door Marja van Bijsterveldt, burgemeester van Delft.
De Nieuwe Kerk is al open om 19.00 uur. U kunt daar terecht voor een kopje koffie of thee, u kunt kennismaken met Delftse “verbinders” en de kerk bezichtigen.

Alle informatie vindt u op www.hugodegrootlezing.nl