Taizé Berlijn

Aan het einde van het jaar vindt de Taizé jongeren ontmoeting plaats van 28 december 2011 tot en met 1 januari 2012 in Berlijn. De Werkgroep Taizé Rotterdam e.o. organiseert een busreis naar Berlijn vanuit Rotterdam. De kosten voor deze reis bedragen € 170, – p.p. en is inclusief vervoer v.v. en aanmelding voor Taizé Berlijn. De bus zal op 27 december in de avond vertrekken vanaf Rotterdam, Kralingse Zoom. ’s Ochtends komen we aan bij de Nederlandse ontvangst in Berlijn. Bij de Nederlandse ontvangst ontvang je het programma, het adres van je gastkerk en een openbaarvervoerkaart. Vandaaruit zal jouw gastkerk verdere informatie verschaffen, zoals het adres van je gastgezin. We vertrek op 1 januari aan het begin van de middag vanaf één van de ontvangstplaatsen in Berlijn.We proberen halverwege de avond terug te zijn in Rotterdam, Kralingse Zoom. Informatie over precieze vertrektijden volgt.

Aanmelden voor de busreis kan door een email te sturen naar taize.rdam.berlin@gmail.com . In deze email moeten de volgende zaken vermeld worden:
• Voor- en achternaam; • Geboorte datum; • Adresgegevens; • Telefoonnummer (06-); • Contactpersoon + telefoonnummer in het geval van nood; • Moedertaal; • Indien van toepassing: naam van je kerk + plaats; • Kopie van je paspoort (per mail of te overhandigen op informatie avond of bij vertrek).
De aanmelding wordt pas in behandeling genomen op het moment dat de betaling binnen is.  Ben je jonger dan 18 jaar, dan dien je een toestemmingsformulier van je ouders te overhandigen. Daarnaast moet je, als je jonger dan 17 jaar bent, een begeleider mee nemen naar Berlijn. Betaling: 170, – dient te worden overgemaakt op rekeningnummer 75.26.20.231 t.n.v. E. Hordijk te Rotterdam onder vermelding van Busreis Berlijn. De betaling dient vóór 18 november 2011 binnen te zijn. Zelf dien je te regelen:
• Eigen reisverzekering
• Geldig ID-bewijs of paspoort
Op vrijdag 21 oktober vindt rond 18.00 uur, na het Taizé-gebed van 17.30 uur in de Paradijskerk te Rotterdam een algemene informatieavond plaats ten tijde van de maaltijd. Aanmelding voor de maaltijd is nodig en kan via de site  www.taizeinrotterdam.nlvia de tab ‘Maaltijden’. Op vrijdag 9  december organiseren we een informatieavond voor alle deelnemers naar Berlijn. De informatieavond zal starten om 20.00 uur. Verdere informatie over de locatie volgt.