Kennismaken met Stadsklooster Delft op 17 september

Stadsklooster Delft

Het Stadsklooster Delft is een bijzonder initiatief. Wij denken dat het interessant kan zijn voor mensen die aan spiritualiteit een nieuwe invulling willen geven. Er is altijd iemand van de kerngroep bereid om meer informatie of een interview te geven. Voor nadere informatie lees  Delft skd Flyer 17 september 2017.

Het Stadsklooster Delft nodigt iedereen uit om op zondag 17 september kennis te maken met het Stadsklooster. Het Stadsklooster start met een aantal activiteiten in het najaar en deze middag geproefd worden middels workshops. Beleef en geniet van deze bijzondere “Proeverij”! Er wordt een bezoek gebracht aan vier locaties in de binnenstad van Delft, waaronder twee kerken. De middag eindigt met een social event bij Bakker van Maanen. Voor kinderen is er een apart programma. Aanmelden bij Bakker van Maanen, Hippolytusbuurt 3, Delft of per email naar stadskloosterdelft@gmail.com Kosten: volwassenen € 5,- kinderen € 2,50.

Programma:
13:30 Ontvangst met koffie en thee, Voorstraat 60
14:00 Introductie Stadsklooster en aansluitend Workshop ‘Huis van aandacht en gebed’
14:35 Wandelen naar de Lutherse Kerk, Noordeinde 4
14:45 ‘Kennismaking met een kloosterregel’ of ‘Kennismaken met Ho’ oponopono’
15:05 Wandelen naar de Oud-Katholieke kerk, Bagijnhof 21Wij zijn een groep mensen die, ieder vanuit eigen traditie, gezamenlijk wil experimenteren met nieuwe spirituele vormen voor alle Delftenaren onder de paraplu van het Stadsklooster Delft.
15:15 ‘Christelijke Meditatie’ of workshop ‘Verbindende Communicatie’
15:35 Wandelen naar Bakker van Maanen, Hippolytusbuurt 3
15:45 Ontvangst door de kinderen met een hapje en drankje als afsluiting (tot 16.30 uur).

De kerngroep van Stadsklooster Delft: Jeanneke Bruggeling, Tina Geels, Luitgard van der Heijden, Wouke Lam, Anja Schaafsma, Taco Smit en Jac Veugelaers.

Delft skd Foto team 17-9-2017 Stadsklooster Delft hoge resolutie (1)