‘Kerk in Delft’ op Stadsradio Delft, vandaag om 12 uur

Jan Lamberts en Robin Voorn presenteren zaterdag 4 januari het eerste programma van de Raad van Kerken Delft op Stadsradio Delft. Het programma van een uur dat de titel ‘Kerk in Delft’ kreeg,  begint om 12:00 uur .

In hun eerste uitzending spreken Lamberts en Voorn met Elsje Kadijk en Johan Groot Nibbelink van de Christelijke Gereformeerde Kerk Delft over de verhuizing van deze kerk naar Tanthof. In deze, inmiddels al tientallen jaren oude ‘uitbreidingswijk’ van Delft, is tot nu toe geen kerk.

Ds. Hilbrand van Eeken zal in de uitzending stilstaan bij het feest van Driekoningen/Epifanie.
Er is  een kerkagenda met de kerkelijke activiteiten van de komende week. De in kerkelijk Delft niet onbekende René Kok koos inspirerende muziek voor het programma, divers zoals de kerken zelf.