11 november | Benefietconcert voor Oekraïne | Nieuwe Kerk

Op zaterdagavond 11 november vindt er om 19.30 uur in de Nieuwe Kerk een benefietconcert voor Oekraïne plaats. De opbrengst is voor een ingerichte, civiele ambulance, via de hulporganisatie Zeilen van Vrijheid, zeilenvanvrijheid.nl. Oleg Lysenko, een van de optredende musici, zegt hierover: “In mijn geboorteland Oekraïne is dringend behoefte aan goed uitgeruste ambulances om levens te redden in oorlogsgebied”.
Aan het benefietconcert nemen in elk geval deel bayan-speler Oleg Lysenko, organist Christo Lelie, zangeres Tamara Obreskova, pianiste Anastasiya Akinfina en Operastichting Delcanto.

De toegang is 15 euro. Inloop vanaf 19.00 uur. Betalen kan ter plekke met pin en contant geld.

Het benefietconcert wordt georganiseerd door Operastichting Delcanto, Delft steunt Oekraïne en CityKerk Delft.