Preekrooster van het 3de kwartaal 2018 van de Interkerkelijke Commissie Dovenpastoraat Delfland-Rotterdam

Onderstaand is het preekrooster van het 3de kwartaal 2018 van de Interkerkelijke Commissie Dovenpastoraat Delfland-Rotterdam.

Beste lezer,

Hierbij het preekrooster van het 3de kwartaal 2018 van de Interkerkelijke Commissie Dovenpastoraat Delfland-Rotterdam.

In de Nieuwsbrief Voorjaar 2018 is dit preekrooster ook al gepubliceerd. Ten opzichte daarvan is er één wijziging: de voorganger op 8 juli zal zijn de heer L. Solleveld.

Graag uw speciale aandacht voor de gecombineerde kerkdienst op 12 augustus 2018 in de Vierhovenkerk te Delft, waarin wij “50 Jaar Dovenkerk in Delft” hopen te vieren.

Mochten er vragen en of opmerkingen zijn, dan kunt u die altijd aan het secretariaat stellen.

Met een hartelijke groet,Pier Jaarsma, secretaris

Lees verder:Preekrooster 3de kwartaal 2018 IC Delfland-Rotterdam