Kerkelijk uurtje radio op Stadsradio Delft

Eind september heeft Stadsradio Delft aan de Raad van Kerken Delft gevraagd om er interesse is om wekelijks een uur radio te maken met kerkelijk nieuws uit Delft. De kerken verenigd in de Raad van Kerken Delft hebben in de november-vergadering dit initiatief met vreugde begroet, en tegelijkertijd vastgesteld dat de Raad niet is opgericht en niet uitgerust om radio-uitzendingen te maken. Er is grote interesse en ook bereidheid van pastores om incidenteel medewerking te verlenen. De Raad heeft daarom besloten om een initiatiefgroep van start te laten gaan.

Inmiddels zijn er 6 mensen die willen meewerken en mee-denken. Deze groep mensen vormt op dit moment de redactie van de te maken programma’s. En dat mogen best meer mensen zijn!  Het programma krijgt een vaste, herkenbare indeling, waarnaar nog gezocht wordt.

Elke vrijdag om 17 uur zullen 2 of 3 leden van de redactie een uitzending verzorgen vanuit de studio.  De eerste uitzending is te verwachten in januari.

Houdt u deze site in de gaten voor de datum van uitzending en de inhoud van het programma!

Vrijwilligers die willen meewerken kunnen zich aanmelden via info@kerkendelft.