Vieringen & activiteiten

Overzicht diensten

Op zoek naar een kerk in Delft? Op dit kaartje vindt u ze allemaal.

Alle kerken en geloofsgemeenschappen in Delft hebben een eigen website waarop de actuele gegevens voor hun vieringen staan. U kunt deze websites vinden via de links.
Bijna alle kerken zenden tegenwoordig ook live uit via Kerkomroep, Kerkdienstgemist of YouTube. Hier vindt u alle beschikbare links.

Diensten voor Doven

Wilt u een overzicht van diensten van de Interkerkelijke Commissie voor de pastorale verzorging van Doven “Delfland “ en “Rotterdam”, kijkt u dan op onze berichtenpagina voor het kwartaaloverzicht.

Kerk voor verstandelijk gehandicapten (ICVG)

Alle mensen met een verstandelijke beperking, de ‘vrienden’, hun familieleden en alle anderen zijn van harte welkom bij de vieringen die speciaal voor hen worden gehouden in diverse plaatselijke kerken. Raadpleeg de websites van de lokale kerken voor het dienstenrooster. De ICVG verzorgt ook een bijbelgesprekskring voor mensen met een verstandelijke beperking. Meer informatie vindt u hier .

Kerkwebradio | Kerkomroep | Kerkdienst gemist

Voor ieder die niet in staat is de kerk te bezoeken is er de mogelijkheid om de erediensten te beluisteren via de website Kerkomroep of via Kerkdienst gemist.

Met behulp van een kerkwebradio kunnen kerkdiensten ook beluisterd worden. Zo’n radio maakt via de telefoonlijn verbinding met een computer waarop het geluid van de kerkdienst wordt opgeslagen. Meer informatie hierover vindt u op www.sikn.nl