1 september | Zoekdienst | Oude Kerk

Zelf Jezus ontmoeten?
Op zondag 1 september start een nieuwe serie zoekdiensten. De Protestantse Gemeente Delft organiseert deze diensten elke eerste zondag van de maand voor mensen die niet (meer) gewend zijn naar de kerk te gaan, maar nog wel zoeken. In deze nieuwe serie staat de persoon van Jezus centraal, de centrale persoon in het christendom en één van de meest invloedrijke personen uit de wereldgeschiedenis. Maar wie is Hij voor ons, en voor onze stad? Daar gaan we naar op zoek, door in de Bijbel te lezen welke mensen Hij allemaal heeft ontmoet. Bovendien vertelt elke keer een stadgenoot wat het je vandaag kan doen als je Jezus leert kennen.

De vorm van de dienst is losjes, met ruimte voor stilte, Bijbellezing en liederen. De dienst wordt geleid door missionair werker René Strengholt. Welkom om 13.00 uur in de doopkapel van de Oude Kerk.