nieuw distributiecentrum Voedselbank Delft

Met ingang van het nieuwe jaar heeft de Voedselbank in Delft een eigen Distributiecentrum (DC). Door de almaar toenemende behoefte aan de dienstverlening van de Voedselbank voldeed de Immanuelkerk allang niet meer als locatie voor inzameling, opslag en distributie van voedselproducten. De Voedselbank kan nu permanent beschikken over een grote hal met ruime vries- en koelcapaciteit, waar voorraden kunnen worden opgeslagen waar voldoende ruimte is om wekelijks de ca. 360 benodigde voedselpakketten klaar te maken. De Immanuelkerk blijft wel gewoon uitdeelpunt.

Het Distributiecentrum is gevestigd:Schieweg 87K (tegenover de MAKRO, inrit Mega Fitness, aan de achterzijde van dat gebouw).

Geopend voor afgifte van goederen: elke woensdag  van 14.00 uur tot 17.00 uur en elke donderdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.