24 juni | Start zomerserie Kerkconcerten Delft

Na een periode van ruim 6 maanden zonder live-concerten kunnen er eindelijk weer concerten plaatsvinden met publiek!
Dit heugelijke feit wordt gevierd met de feestelijke opening van de zomerserie-concerten op donderdagavond 24 juni 2021 in de Nieuwe Kerk. Op dit concert zullen kamermuziekensemble Camerata Delft en organist Adriaan Hoek een aantal prachtige werken van verschillende componisten ten gehore brengen.

Omdat er voor dit concert nog een maximum aantal bezoekers geldt, is opgave verplicht. U kunt u aanmelden via secretarisskd@gmail.com. Benoem bij uw aanmelding duidelijk uw naam en hoeveel plaatsen u wilt reserveren, indien u met meerdere personen komt.
Voor iedereen die niet in de gelegenheid is om dit concert fysiek bij te wonen wordt er een livestream opgezet. Meer informatie over dit concert is te vinden op: Zomerserie Openingsconcert – SKD (kerkconcertendelft.nl)
Het hele zomerprogramma vindt u op de website van de Stichting Kerkconcerten Delft en in dit overzicht SKD_Zomerserie2021