Missionair in Delft: hoe verder?

Dinsdag 26 november- Bethlehemkerk.

Missionair in Delft: hoe verder?

Dat is de titel van een inspirerende avond over missionair zijn in de stad, op D.V. dinsdag 26 november, om 20.00 uur in de Bethlehemkerk, Floresstraat 2.

Voor deze avond is een spreker uitgenodigd met veel missionaire erva ring, Bram Dingemanse uit Rotterdam. Hij is evangeliesatieconsulent in de Christelijke Gereformeerde Kerken en is al jaren betrokken bij wijkprojecten en gemeentestichting in Rotterdam. Het voorgangersoverleg, het interkekelijke missionaire platform in Delft, organiseert deze avond voor iedereen die zich betrokken weet bij het kerk‐zijn ­‐naar­‐buiten in Delft. Het doel is om geïnspireerd te worden door het verhaal van de spreker en om elkaar te ontmoeten en uit te wisselen. Hoe kunnen we (samen) van betekenis zijn voor de stad, voor de wijken, voor de straat, voor onze werkplek, voor ons netwerk?