Kerstmissie | Een kaartje als hart onder de riem

Een kaartje: kleine moeite groot plezier. Dit jaar bezorgt de Protestantse wijkgemeente Hof van Delft als kerstmissie een kaartje bij iemand die wel een beetje liefde en aandacht kan gebruiken.  En die zijn er in deze tijd genoeg.

We willen kaartjes brengen naar mensen in het ziekenhuis, hospice, in verzorgingshuizen en ook rondom onze kerken.

Graag roepen we de hulp in van kinderen en jeugdleden van de kerken (maar je bent nooit te oud) om de kaartjes te bezorgen. Het zijn ansichtkaartjes en je mag zelf een wens of gedachte toevoegen.

Doe jij mee?

• Hoe kan ik of onze (jeugd)groep meedoen? Neem contact op met Fred van Helden. favanhelden@gmail.com  en geef de hoeveelheid kaarten aan en bij welk verzorgingshuis of in welke straten (buurt) jullie kaartje gaan bezorgen.
  • Hoe kom ik aan de kaartjes?  Op vrijdag 11 december tussen 16.00 en 18.00 uur en op maandag 13  december tussen 19.30-20.30 kunnen de kaarten in de Hofkerk worden opgehaald, of anders op afspraak.
  • Wanneer mogen we de kaartjes bezorgen?  Bezorgen mag  van 13 tot 24 december.

Meer informatie vind je op kerstmissie-een-kaartje-als-hart-onder-de-riem