Kerstcollecte 2019 | Jessehof | Eritrese Kerk

Elk jaar verzorgt de Raad van Kerken Delft een voordracht aan de aangesloten lidkerken voor de kerstcollecte. Deze keer zijn als doelen uitgekozen het interkerkelijk diaconaal centrum de Jessehof en de Eritrese Orthodoxe Tewahedo kerk. Beide organisaties  ontvangen een gelijk bedrag van het totaal gecollecteerde bedrag.
De Jessehof wil het komend jaar een professionele training organiseren voor de vrijwilligers die zich inzetten voor het nieuwe project om eenzame mensen op te zoeken. De Eritrese Orthodoxe Kerk, die wekelijks bijeenkomt in de Vierhovenkerk, heeft een aantal wensen voor hun kerkdiensten en voor de gezinnen die bij deze geloofsgemeenschap betrokken zijn. In de folder, die u hieronder kunt downloaden, staat meer informatie.