7 juni | Lunchcafe | De Wipmolen

Of u nu dichtbij of wat verder van de Wipmolen woont, wij willen u graag uitnodigen voor het Lunchcafé. De zomervakantie komt er aan en voor die tijd is het leuk om elkaar onder het genot van een gezellige lunch nog eens te ontmoeten en om bij te praten. Dat gaan we voor u organiseren met het Zondags Lunchcafé van 7 juni 2026. U bent van harte welkom van 12.00-14.00 uur in De Wipmolen (Prof. Krausstraat 71B). Als u wilt kunt u ook aan de viering meedoen. Deze begint om 10.00 uur,
Het Zondags Lunchcafé is elke twee maanden, gratis en vrijblijvend. U kunt gewoon binnenlopen voor een praatje en genieten van het lunchbuffet. U ontmoet bewoners die ook zin hebben in gezelligheid. Kent u mensen die dit ook leuk vinden? Vooral uitnodigen en meenemen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dit is een initiatief van wijkgemeente Immanuel, onderdeel van de Protestantse Gemeente Delft.