4 september | Orgelconcert | Maria van Jessekerk

Op zondagmiddag 4 september a.s. om 15.00 uur komen er twee gastorganisten uit Polen, Dariusz Bakowski- Kois en Marcin Kucharczyk, voor een concert in de Maria van Jessekerk te Delft. Beiden komen uit Krakow. Professor Bakowski is orgeldocent aan de Muziek Academie aldaar. Hij komt samen met Marcin Kucharczyk, een hoogbegaafde student van hem, die reeds prijswinnaar is van vele orgelconcoursen. Zij spelen beiden solo orgelwerken, maar ook quatre-mains (4- handig). Het zal de eerste keer zijn dat er een concert klinkt met quatre-mains orgelspel. Hun spel is tijdens het concert op groot beeldscherm te zien.

De toegangsprijs is 10 euro; dat kan worden voldaan aan de deur (contant of pin), kinderen tot 12 jaar kunnen gratis naar binnen.

Meer informatie ook op www.veenswijkorgel.nl