3 juni | Zomerconcert | Lutherse Kerk

Het Deense koor Vox Absona geeft op vrijdag 3 juni om 19.00 uur een concert in de Lutherse Kerk (Noordeinde 4). Hierin wordt het publiek een ‘boeket’ aangeboden uit het beste dat de Deense koormuziek te bieden heeft. Er is muziek van Carl Nielsen, Vagn Holmboe en Ib Norholm, maar natuurlijk ook een keur aan heerlijke Deense zomerliedjes.
Vox Absona is een ambitieus klassiek kamerkoor met sterke tradities, een breed repertoire en 20 getalenteerde zangers. Het koor komt uit Kopenhagen en wordt geleid door Louise Skonberg. U bent van harte welkom om te delen in de warme zomergeluiden!

Op zondag 5 juni doet het koor mee aan de feestelijke Pinksterdienst van de Evangelisch-Lutherse Gemeente, ook in de Lutherse Kerk, om 9.30 uur. Ook daar bent u van harte welkom.