28 november | Informatie-avond over Thuisafgehaald | Vierhovenkerk

Op donderdag 28 november van 20-21 uur organiseert het Interkerkelijk Diaconaal Beraad in de Vierhovenkerk (Obrechtstraat) een voorlichtingsbijeenkomst over de organisatie THUISAFGEHAALD.

Anders dan de naam doet vermoeden gaat dit niet om een vervoersorganisatie, maar om maaltijdverzorging door vrijwilligers. Door thuiskoks worden maaltijden op maat klaargemaakt en thuisbezorgd en tegen kostprijs met een kleine opslag geleverd aan iedereen, die korte of langere tijd zelf niet kan koken.
Chantal Boshuis van www.thuisafgehaald.nl komt namens de organisatie vertellen hoe dit werkt. Het is de ideale oplossing voor relatief goedkope maar goede maaltijden (ook inclusief dieetwensen!) voor wie daar zelf (even) niet voor kan zorgen inclusief wat persoonlijke aandacht. Voor concrete situaties en voor toekomstige hulpverleningsvragen een goede en prettige oplossing.

Iedereen is welkom bij de voorlichting. Uw aanwezigheid melden bij h.melis@kpnmail.nl , secretaris van het IDB, wordt op prijs gesteld.