26 maart | Benefietconcert Oekraine | Nieuwe Kerk

Op zaterdag 26 maart a.s. wordt er een groot benefietconcert georganiseerd ten behoeve van de vluchtelingen uit Oekraïne. Het concert vindt plaats in de Nieuwe Kerk in Delft, aanvang 20.00 uur. Kaarten kosten 10 euro per stuk en zijn te bestellen via www.zingenindekerk.nl

Het belooft een prachtig en gevarieerd concert te worden. Medewerking verlenen o.a. Christo Lelie (orgel), Riëtte Beumer (fluit), Alma Duo (Natalie Merfort & Svetlana Lohman), Reinilde Zevenbergen (harp) & Ard Verkerke (tenor), Breeze Recorder Consort (Alice Boccafogli, Elisabeth Opsahl & Yvonne Rietbergen),  Delcanto olv Tamara Obreskova, Kalinka/Kalyna olv Inna Ogarok (onder voorbehoud).

Het concert vindt plaats onder auspiciën van Kerk in Actie en de Raad van Kerken Delft.