25 september | Voettocht voor Vrede | Vrede verbindt over grenzen

Op woensdagavond 25 september a.s. vindt voor de 15e keer de jaarlijkse Delftse Voettocht voor Vrede plaats. Het doel van de voettocht en de aansluitende gespreksbijeenkomst is om elkaar beter te leren kennen en elkaar te vertellen wat vrede voor ons betekent. Wereldwijd, maar ook dichtbij, kunnen conflicten ontstaan. Velen willen iets doen om elkaar beter te leren begrijpen, ook in hun eigen buurt. Al wandelend luisteren we naar elkaar en we zetten het gesprek voort aan de hand van drie voorbeelden van bewuste en onbewuste grenzen. De wandeling start om 19.00 uur vanaf de Marcuskerk (Menno ter Braaklaan 2) – inloop vanaf 18.30 uur – en eindigt om ca. 19.30 uur in de Adelbertkerk (Minervaweg 7) met koffie en thee. Aansluitend vindt daar van 20.00 tot 21.30 uur de gespreksbijeenkomst plaats.