22 september | Voettocht voor Vrede

Al jarenlang wordt in Delft-Zuid de Voettocht voor Vrede georganiseerd. Het is een samenwerkingsverband tussen de christelijke kerken en de moskeeen uit de wijk Voorhof, waarbij ontmoeting en contact met de onbekende mede-Delvenaar het doel is.
Op woensdag 22 september vindt de 16e vredesloop plaats, met als thema “Omzien naar elkaar!”

We komen om 18.45 uur bij elkaar in de Adelbertkerk. Van daar lopen we naar de Marcuskerk en de Sultan Ahmet moskee. Op elke locatie wordt er een korte inleiding op het thema gehouden en is er gelegenheid om (corona-proof) met elkaar hierover van gedachten te wisselen.
Om 21.00 uur sluiten we de vredesloop af.

Hoewel de Voettocht voor Vrede zijn oorsprong kent in Delft-Voorhof, staat deze al jaren open voor elke Delvenaar, ongeacht  welk geloof met aanhangt of welke wortels met heeft. We hopen dan ook dat heel veel mensen zich bij deze vredesloop willen aansluiten.