22 april | Dag van de aarde

De Franciscaanse groep rondom de Franciscus en Clara kerkgemeenschap in Delft – Fioretti – organiseert op vrijdag 22 april een aantal activiteiten rondom de “Dag van de aarde”:

• 16.00 uur: Vrolijke workshop “aardse liedjes” zingen. Voor kinderen en (groot)ouders, parochianen en andere belangstellenden. Meester Jeroen, muziekdocent van de Vrije School Widar begeleidt het zingen. Er is een kleine verrassing als je meedoet.
  • 20.00 uur: Een lichte, vrolijke film over de aarde, bewustzijn, groen en samen-zijn. Laat je verrassen en kom genieten in de dagkapel aan de Raamstraat 78.
  • 21.45 uur: Thee en zo. Na afloop van de film kunnen we napraten en elkaar ontmoeten, in de Tuinzaal van de pastorie.

Informatie en opgave: secretariaat van de Franciscus en Clarakerk secr.franciscusclarakerk@rkdelft.nl
Zie ook www.organiverde.nl