11 maart | Jubileumconcert | Nieuwe Kerk

Op vrijdagavond 11 maart organiseert de Stichting Kerkconcerten Delft het officiële jubileumconcert in de Nieuwe Kerk. Op dit unieke concert trakteren hét kamermuziekensemble van Delft, Camerata Delft, Gerard de Wit en Francesca Ajossa (klavecimbel) en Bas de Vroome (orgel) u op een spectaculair programma in de Nieuwe Kerk. Zo klinken op deze avond o.a. een tweetal Bach-concerten voor twee klavecimbels (BWV1060 en 1062), en zal Bas de Vroome het Bätz-orgel uit 1839 bespelen. Mede door ruimhartige financiële steun van de Gemeente Delft, Stichting Oude en Nieuwe Kerk Delft, Rabobank Zuid-Holland Midden en meerdere bedrijfssponsoren bieden wij dit concert geheel gratis aan. Na afloop van het concert worden de aanwezige bezoekers gevraagd om een vrijwillige bijdrage voor het concert en de komende concerten.
Praktische informatie omtrent Corona: in lijn met de recent aangekondigde versoepelingen van de overheidsmaatregelen kunnen wij u meedelen dat er op het concert geen mondkapjesplicht geldt, 1,5 meter afstand niet verplicht is en dat u niet gevraagd zal worden om een bewijs van vaccinatie, genezing of recentelijk negatief testresultaat. Kortom: er zijn geen concrete maatregelen van kracht. Echter, i.v.m. een maximaal aantal zitplaatsen dient u zich voor dit concert op te geven om verzekerd te zijn van een zitplaats. U kunt u opgeven door te reageren op deze e-mail, of een e-mail te sturen naar secretarisskd@gmail.com.
Overige informatie: locatie Nieuwe Kerk, aanvang 20:00, de deuren openen om 19:15, gratis toegang.
Kijk voor meer informatie over dit concert op Jubileumserie – Openingsconcert – SKD (kerkconcertendelft.nl).