Wie is God voor jou?

Het thema van de zoekdienst van zondag 3 februari in de kapel van de Oude Kerk is ‘Wie is God voor jou’? Welke associatie heb jij bij ‘God’?

Het antwoord zal bij iedereen anders zijn. Iedereen heeft wel een beeld bij ‘God ‘, of je nou gelooft in zijn bestaan of niet. Je Godsbeeld heeft alles te maken met je opvoeding, je cultuur, je overtuigingen, je levenservaring.

In de zoekdienst van zondag 3 februari gaan van elkaar horen wie God voor ons is. Ook staan we stil bij de vraag of er achter onze beelden van God een werkelijke God is, die van zich doet spreken, die merkbaar aanwezig is in ons bestaan. Wat kunnen we zeggen van God en waar is ons beeld van Hem op gegrond?

De dienst wordt geleid door René Strengholt, missionair werker van de Protestantse gemeente.

De zoekdienst begint om 13.00 uur. Om 12.30 uur gaat de kerk open en staan er broodjes, koffie en thee klaar. Van harte welkom!

lees ook flyer-voorzijde-zoekdienst-februari2019 flyer-achterzijde-zoekdienst-februari2019