Nieuwjaarsgroet uit Estelí

Via de Stedenband Delft-Estelí kwam deze nieuwjaarsgroet.

En verder:
– Al meer dan 30 jaar collecteert de maaltijdgroep van de Raamstraatkerk maandelijks voor projecten in Estelí. In 2019 bracht dit ruim €800 op. Dit geld gaat voornamelijk naar het tandzorgproject van de zusterkerk ‘Maria de Guadalupe’ in Estelí, waar al tientallen kinderen tandzorg hebben ontvangen.
– De jeugdtheatergroep Colibri heeft een mooie manier  om kinderen van 7 tot 18 jaar te laten nadenken en praten over bijvoorbeeld pesten, gehandicapt zijn, ongelijkheid tussen mannen en vrouwen.  De groep bestaat 8 jaar en wordt gesteund door de Vierhovenkerk. Na een jaar praten en spelen over de door henzelf gekozen thema’s was 12 december hun eindpresentatie voor ouders en buurtbewoners. Een filmpje over Colibri vind je hier.
– Meer nieuws over de Stedenband Delft-Estelí vind u op de website of op de Facebook-pagina.