Denk en doe mee

Ga naar de website

Beste geïnteresseerde

Onlangs heeft u meegedaan met een enquête en/of het stadsgesprek over de toekomst van de Nieuwe Kerk in Delft, hartelijk dank voor uw bijdrage! Via deze nieuwsbrief houden we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Resultaten van de enquête en eerste stadsgesprek
Ruim 400 mensen hebben meegedacht over de toekomst van de kerk. 95% van de ondervraagden wil graag dat de Nieuwe Kerk een ‘huis van samenkomst’ is voor de stad. Het toevoegen van een aantal voorzieningen, zoals toiletten of een keuken, vinden veel mensen daarom ook noodzakelijk en begrijpelijk. Het volledige verslag met de resultaten van het stadsgesprek en de enquête kunt u downloaden op onze website.

Maandag 3 december: in gesprek over varianten
Voor een goed gebruik van de Nieuwe Kerk is het nodig om een aantal faciliteiten toe te voegen. Alle ideeën die hierover bij de stad zijn opgehaald, zoals over de betekenis en het gebruik van het gebouw, de uitstraling en de mogelijke locatie van voorzieningen (toiletten, zaaltjes en keuken) nemen we hierin mee. Op maandagavond 3 december organiseren we hierover een tweede stadsgesprek. U bent om 20:00uur van harte welkom in de Nieuwe Kerk (inloop met koffie en thee vanaf 19:30uur). Tijdens deze bijeenkomst worden de vier varianten aan u gepresenteerd en kunt u daarover opnieuw met ons in gesprek. Later zullen we de varianten ook online delen.

Winactie
De enquête was gekoppeld aan een winactie. Alle deelnemers die de enquête hebben ingevuld en daarbij hebben aangegeven dat ze willen winnen, maken kans op een diner voor twee boven in de toren inclusief hotelovernachting! De winnaar wordt op maandagavond 3 december tijdens het stadsgesprek bekend gemaakt via een loting. De winnaar krijgt ook persoonlijk bericht. Wij stellen uw deelname zeer op prijs en hopen nog vaker op uw mening te kunnen rekenen. Deelt u deze email met uw kennissen en vrienden?

“De winnaar wordt op maandagavond 3 december tijdens het stadsgesprek bekend gemaakt via een loting.”

Adres Nieuwe Kerk
Markt 80
2611 GW DELFT
Adres Oude Kerk
Heilige Geestkerkhof 25
2611 HP DELFT

Klik hier voor de openingstijden van de Oude en Nieuwe Kerk.

Volg ons op Facebook:

U ontvangt deze email omdat u heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van de Oude en Nieuwe Kerk Delft. Geen updates meer ontvangen? U kunt zich hieronder uitschrijven: