10 december | Lichtjesavond | Oude Kerk

Tijdens Lichtjesavond, op dinsdag 10 december 2019, bent u van 18.45 tot 22.00 uur van harte welkom in de Oude Kerk. Geniet van een gevarieerd muzikaal programma, onder het genot van een warme kop koffie, thee of chocolademelk. Ook vinden er verschillende activiteiten plaats in de wandelgangen. De hele avond kunnen kinderen knutselen in de knutselhoek. Raak in gesprek met de drie wijzen, hang een goede wens of gebed in de gebedsster, laat een kerstgedicht schrijven door ‘woordentovenaar’ Jan Jense, of neem een kijkje bij de stands van verschillende organisaties.

Muzikaal programma
Het muzikale programma begint om 18.45 u met orgelspel van Peter Verhoeks, die samen met Anouk de Wit op saxofoon op een verfrissende manier bekende kerstliederen ten gehore zal brengen. Om 19.15 u treedt kinderkoor Wonderwijs uit Maassluis op met een leuk kerstprogramma. Van 20.00 tot 20.45 kunt u luisteren naar en meezingen met het Rhythm & Gospel Unity Choir, het gospelkoor uit de regio dat nu al voor de dertiende keer een swingend onderdeel is van de avond. Het muzikale programma wordt afgesloten door Charis Music, een landelijk koor dat op een muzikale en eigentijdse manier het kerstverhaal tot leven brengt.

Meer informatie op https://www.facebook.com/LichtjesavondOudeKerk/
De kerk is open van 18.45 – 22.00 u