Radio-makers gezocht ‘Kerk in Delft’

Elke zaterdag tussen 12 en 13 uur wordt een live radio-uitzending gemaakt namens de gezamenlijke kerken in Delft, door een enthousiast team vanuit de studio van Stadsradio Delft op het Vesteplein. Redactie en presentatoren kiezen onderwerpen, benaderen gasten en kiezen inspirerende muziek in het begin van de week. Op woensdagavond zijn de keuzes gemaakt en is de uitzending in principe gereed, maar omdat de actualiteit gevolgd wordt kunnen er zelfs op het laatste moment nog wijzigingen aangebracht worden. Vindt u het spannend om radio te maken, heet van de naald, of zou u wel achter de microfoon willen kruipen? Of om muziek te selecteren? U bent welkom om mee te werken! Ook als u niet elke zaterdag beschikbaar bent. Wij vragen twee uurtjes tijd per week, en vooral enthousiasme. De techniek van het radio-maken wordt verzorgd door Stadsradio Delft, dus daar hoeft u geen tijd aan te besteden. Vraag informatie aan via info@kerkendelft.nl .