Deze website gaat veranderen

Op 1 november bestaat deze website twee jaar. In die twee jaren zijn er zo’n drieduizend berichten verschenen op de site, is het aantal bezoekers voortdurend gestegen en de stroom van ingezonden berichten.De gemiddelde bezoeker leest vijf berichten per dag.

De website wordt binnenkort opgefrist. De snelheid gaat omhoog, want het komt nu te vaak voor dat bij druk verkeer u moet wachten tot de site op uw scherm verschijnt. We verhuizen de website naar een andere host. Om de berichten aantrekkelijker en herkenbaarder te presenteren komen er mogelijkheden voor afbeeldingen, video’s en geluidsfragmenten per bericht direct op de home-pagina. Bovendien is het straks mogelijk om de website goed te bekijken vanaf smartphone en tablet. Ook het maken van nieuwsbrieven wordt deels geautomatiseerd, zodat dat werk gemakkelijker wordt.

Versterking van de redactie van de site blijft onverminderd gewenst. Technisch gezien kan iedereen de website bijhouden. Als u kunt mailen en een document kunt maken, kunt u ook redacteur zijn. Een uurtje in de week is al genoeg. Aanmelden kan via info@kerkendelft.nl .

Het kan zijn dat de website enige tijd “uit de lucht” moet om de verhuizing naar de nieuwe host mogelijk te maken, hoewel we dat zoveel mogelijk ’s nachts zullen doen. We zullen dat van tevoren bekend maken via een bericht op deze website.

redactie raadvankerkendelft.nl