Deze website 1 maand oud

De website www.raadvankerkendelft.nl bestaat sinds 1 november 2012. Voorzichtigheidshalve werden alleen de lezers van de Nieuwsbrief van de Raad van Kerken Delft hiervan op de hoogte gesteld; zij waren de “proefkonijnen”. De belangstelling bleek groot. Er werden bijna 2500 pagina’s bezocht.  Een “gemiddelde bezoeker” van de website las 6 pagina’s, en verbleef ruim zeseneenhalve minuut op de site. En ongeveer de helft van de bezoekers keert regelmatig terug.

Hoewel er aan kopij over het kerkelijk leven in Delft geen gebrek is zoals iedereen zelf kan constateren op de website, sturen nog lang niet alle kerken en geloofsgemeenschappen hun nieuws toe. Terwijl ook dat oecumene is.

De website staat open voor al het kerkelijk nieuws dat van belang is voor Delftse kerken! Of men nu lid is van de Raad van Kerken Delft, of niet.